Sjukugan fortsätter

Efter att ha legat i influensa i över 2 veckor så började vi äntligen bli bättre. Haft feber, hosta, huvudvärk, halsont m.m och har inte velat ge med sig. Gick till vårdcentralen för att kolla halsfluss då Elton hade det förra månaden men vi hade inte fått att igen. Tur det. Fick hostmedicin utskriven för att lindra hostan om nätterna. I måndags tänkte jag ringa dagis och säga att lilleman skulle komma dagen efter, men nä då spyr han flera gånger på morgonen och blev kass i magen. Tänkte att det var förkylningen, att han svalt mycket slem för det har hänt innan. I alla fall så vaknade jag på tisdagen och mådde sjukt illa, så vart det dags för mig oxå. Var sängliggande hela dagen, eller fick ju ligga på golvet då jag skulle underhålla Elton. Mådde så dåligt att jag svimmade någon gång. Ringde F så han fick skynda sig hem. Han hinner inte mer än att komma innanför dörren innan han fick springa han oxå.
 
Vi var så dåliga att vi fick lämna iväg E till mormor&morfar. Usch säger jag bara. Att inte ens kunna ta hand om sitt barn kändes hemskt! Hade sådan ågren över detta, men är så tacksam att någon kunde ta hand om honom. Han hade ju fortfarande kass mage men inga kräkningar sen morgonen dagen innan. Jag var lika kass dagen efter och är fortfarande inte bra:( Detta var det värsta jag varit med på länge inom influensor. Ingen ork alls.
 
Första dagen gick både jag och F ner 3 kg var. Helt sjukt ju!
Dessvärre har hela familjen åkt på att hemma hos mamma. Stackarna:(
 
Nu hoppas vi att vi är friska tills nästa vecka då vi åker på semester!
 
/Madelii

Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Usch och fy! Hoppas verkligen ni får hålla er friska nu!

2013-11-02 @ 05:01:44
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0