för 1 år sedan

Ja för ett år sedan så var man helt ovetande att värkarna skulle sätta igång på natten och att man dagen därpå skulle ha sin efterlängtade bebis i sin famn. Jag hade haft riktigt ont i 1 veckas tid och var sängliggande. Men just denna dagen hade all smärta släppt konstigt nog. Lugnet före stormen nu när man tänker i efterhand.

Denna dagen testade jag alla dess olika myter för att få igång något. Var trött på att inte kunna göra något och otroligt nyfiken på pyret i magen. Frågan är vad som satte igång att eller var kroppen helt enkelt redo för förlossning. Skulle det kommit igång ändå? Sjukt häftigt hur kroppen funkar oavsett. Jag vill definitivt göra om att igen. Det häftigaste och mest fantastiska jag varit med om!

Tänk att tiden går så fort. Tänk att lilleman blir 1 år imorgon. Tänk att vi fått vara med om något så underbart som denna fina kille, som vi skapat tillsammans. Jag är så tacksam för varje dag! Vilken otrolig resa vi gör tillsammans. Denna kärlek och lycka går inte att beskriva i ord. Min fina fina familj!

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0