klump i magen

Har en stor klump i magen, men samtidigt har den ena stora klumpen släppt. Jag känner en oro över allt men samtidigt är den en lättnad som släppt från mina axlar. Blandade känslor minst sagt. Än vill jag inte säga mer eftersom inget är helt klart, men hoppet är inte så stort.
 
Hur mycket man än kämpar, hur mycket man än försöker så känns det som att man alltid ramlar tillbaks på ruta ett. Hur många gåner orkar man starta om på nytt, hur mycket ork finns det i en och samma människa. Jag tror ändå det kommer bli bra detta, trotts allt! Allting har sin mening och jag tror att allt har sin orsak.
 
Tur jag har min fina familj, som stöttar och gör att jag orkar kämpa! Älskar er!
 
/Madelii

Kommentarer
Postat av: Sussi - Livet i söder!

Hoppas allt blir bra! <3

2013-09-08 @ 10:10:54
URL: http://sussey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0