Förälrargrupp

Hej och hå! Jag kan knappt gå! Idag har jag jobbat. Gick inte alls bra. Dra ut de där stora pallarna med massa godis på är inge vidare för bäckenet. Så tråkigt att ha ont:( var nog sista jobbdagen på karamellkungen nu. Min kropp orkar inte mer. Har sökt gravidpenning från 16 maj. Tror dock inte det går igenom.  Men eftersom jag har så ont så ska jag prata med min barnmorska om hur man ska gå till väga. 
 
Idag var första träffen med Förälragruppen på mvc. Hade ingen lust när man mår såhär och så känner jag väl att det nog inte kommer ge mig så mycket. Mycket riktigt.  Samma info, samma film m.m. Gick mest för att se om det var någon man ville lära känna. Men fick inte den där klickkännslan. Får se om jag går nästa vecka eller ej. Har ju redan vänner att umgås med som har barn.  Visserligen är alla från Förälragrupperna med Elton men man ska ju ha tid för nya och jag känner att vi knappt har tid för de vi redan har. Plus att en av Eltons kompisar ska oxå bli storebror så då har vi någon att umgås med. Tror jag väntar på nästa föräldrar grupp på bvc istället:) 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0