sjuk igen

Lilleman är sjuk igen. Igår när vi lagt oss var han jättevarm och somnade fort. Tänkte att han va väl bara trött och varm eftersom det varit varmt under dagen. Men sen kände vi att han nästan kokade. Efter några timmar vaknade han och va jätteledsen så gick upp och tog tempen. Mycket riktigt, 39,2 grader. Så en alvedon på det somnade han efter en stund.

Så idag är vi hemma. Jag skulle egentligen jobbat men eftersom jag har så ont så blir det jag som blir hemma idag. F har vabbat varje gång så var min tur nu. E har fortfarande 39 graders feber. Hoppas det går över snart. Tycker så synd om honom. Aldrig frisk. Vi är sjuka hela tiden. Precis när jag blivit frisk så blir han sjuk osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0