Home again

Nu befinner vi oss på svensk mark igen. Va skönt att komma hem och få sova i sin egna säng igen.  Konstigt nog är det alltid sängen jag saknar mest.

Vi har haft det kanon trots en jobbig ditresa. Vi fick inte landa på Lanzarote pga att det var storm där. De flög oss till Furtuventura istället.  Fick sitta där i över 5 timmar i ovisshet, utan bagage, blöjor som tog slut, ungar som sket igenom kläder så vi fick köpa nya. Sen när de väl bestämt att vi fick flyga över så gick det inte ändå att landa, så tillbaka till furtuventura och "hänga" några timmar till innan solresor fixade ett hotell i närheten.  Var väl i säng kl 11 på kvällen och vi landade på furtuventura 11 på dagen.  Så en lång och jobbig dag eftersom vi åkte hemmifrån karlskrona kl 2 på natten.  Upp kl 5 nästa morgon för att åka till flyg igen för ett nytt försök att landa på Lanzarote.  1 dygn senare än planerat kunde vi äntligen börja vår semester på rätt ö och rätt hotell. Dock var vi så trötta den dagen så blev inte många knop!!!

Söndagen var vädret si sådär på morgonen så åkte till en lokal marknad.  Sen kunde vi ligga lite vid poolen.  Resten av dagarna har varit kanonväder och vi har varit ute i solen från 9 på morgonen fram till 16 tiden. Så skönt! Badat, solat, ätit gott och bara njutit trots den dryga starten på resan.

Nu är vi tillbaka till alla måsten.  Hade gärna stannat några dagar till då vi förlorade nästa 2 dagar. Men men, hoppas på en saftig ersättning!!!

Barnen har varit så oroligt duktiga trots alla förseningar, flygplansbyten, bussturer m.m. Helt förvånansvärt! Sen har hela resan verkligen gått kanon. Så stolt över mina prinsar♥