första veckan

Nu har första veckan gått på mitt nya jobb. Har följt med en tjej 2 dagar i Karlshamn och en annan tjej 3 dagar i Karlskrona. Ska ju gå på hennes schema i kna. Hunnit besöka alla butiker som jag ska vara i. Skulle egentligen börjat nästa onsdag men hon frågade om jag ville gå med henne 2 dagar till. Mer pengar och mer erfarenhet innan jag ska börja köra själv tackar man ju inte nej till;)

Det jag ska jobba med är ju att plocka/fylla på godis för karamellkungen och nötter för PY. Sen ska jag beställa nytt som man kan fylla på nästa gång. Sen städa, torka rent, diska skedar, fylla upp påsar och se till att allt ser fint ut. Vissa butiker tar 4 timmar och vissa tar 1 timme beroende på hur många sektioner butiken har. Även om det varit eller är någon kampanj på godiset tar det oxå längre tid.

Det är verkligen helt sjukt va godis det går åt. Igår var vi på ett ställe som vi även fyllt på början av veckan. Och man fyller verkligen fullt! Iaf så tog det 4 timmar bara att fylla på allt godis igår där.

Jag trivs än så länge och tiden går fort för man har något att göra hela tiden. Man träffar folk så man är ju inte ensam även fall att man jobbar själv. Får se hur det går att köra själv nästa vecka. Spännande!

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0