söndag

Började dagen med att baka scones. Gottit! Sen efter frukost har vi bara tagit det lugnt. Jag har precis bakat cheesecake med marabouchoklad och digestivebotten som jag ska bjuda familjen på i veckan. Gjorde även två små formar till oss som vi ska smaska på ikväll.

Nu ligger killarna i soffan och sover så jag ska passa på att röja i tvättstugan. Det är verkligen kaos där nere i hela källaren. Längtar tills badrummet är klart. Sen ska jag byta gardin i köket. Hade visst glömt att ta bort den rödrutiga;)

När killarna vaknat tänkte vi bege oss till lekandet. Var ett tags sen jag var där så ska bli skoj. Imån är det daga för jobb igen så blir en lugn kväll hemma.

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0