2014-01-21

Nu är man "ensamstående" i nästan en vecka. Sambon åkte i söndags till sthlm för att börja plugga. Som tur väl är är det distans denna gången så blir vara fyra tillfällen han ska iväg. Förra gången var han iväg 6 v ,hemma 4 v, iväg 6v osv. Då oxå i sthlm. Minns att det var jobbigt då jag var gravid och mådde piss och vi flyttade till huset mitt i allt.

Dock är det ett helt år denna gång istället för 20 veckor. Han ska jobba halvtid samtidigt så kommer vara mycket hemma. Hoppas jag;)

Denna veckan har jag lite möten inbokade så hoppas på att Elton mår bättre så han kan gå till dagis. Han är sjuk i princip hela tiden och är så trött på att nu. Tycker så synd om honom. Tur jag är hemma så vi kan gosa hela dagarna!

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0