Rutiner

Nu har rutinerna i vardagen kommit igång. F har börjat jobba efter alla lediga dagar och idag lämnade jag faktikst lilleman på dagis. Tog emot i hjärtat då jag vill ha han hemma när jag ändå är arbetslös, men måste tänka på att han behöver komma ut bland andra barn. Gick himla bra att lämna idag, konstigt nog eftersom han inte varit där på en månad. Men han har aldrig visat något innan så. Mammas duktiga kille.
 
Jag har hunnit söka 3 st jobb idag. Får väl se. En ny butik som öppnar i april och ett annat ställe jag jobbat på innan. Spännande! Har hittat 3 jobb till jag ska söka imån. Kan ju inte göra allt på samma dag;) Har hunnit med det jag ska idag. Nu längtar jag tills jag ska hämta hem lilleman Då ska vi gosa!!!!
 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0