Blickar tillbaka!

Här var jag gravid i vecka 26. Det var dags för glukos belastning.  Blir värsta sentimental när jag kollar på mina gravidbilder. Kommer jag få vara med om att igen eller var det sista gången? Vill inte tänka så men förmodligen kommer det dröja ett bra tag om vi skaffar fler. Försökte njuta som gravid, men inte lätt när mådde piss. Även fall att jag inte mådde bra så trivdes jag med min lilla mage. Lagom stor och kändes aldrig i vägen.  Tänk att både Elton och Leon legat i den där magen, som bara försvann direkt efter förlossningen.  Helt otroligt hur kroppen funkar. 
 
Nu försöker jag njuta av allt som har att göra med bebis tiden.  Det går så fort, för fort!!! Jag menar Elton var nyss vår lilla bebis.  Han blir ju 2 år snart.  Herregud! Vår stora, men samtidigt lilla pojk♥ Så njuta varje dag nu av min mammaledighet! Kan fortfarande inte fatta att jag är tvåbarnsmamma.  Mamma till två underbara prinsar♥ 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0