Leon 3 veckor

I torsdags  var lilleplutt 3 veckor.  Vi hade tid för vägning på bvc på förmiddagen.  På morgonen sa jag till F att jag nog inte har så mycket mjölk då Leon börjat äta/tutta oftare. Skulle bli spännande att se med vägningen.  Packade ihop båda prinsarna och gick bort i värmen.  Elton lekte i väntrummet och var så duktig innan vi fick komma in och även när vi vägde. 
 
Blev lite choklad när jag kollade på vågde då den visade 4165 g. Alltså hade L gått upp 565 g på 1 vecka. Jag behöver inte oroa mig för att maten håller på att ta slut;) Det var likadant med storebror som oxå gick upp 500 g i veckan i början. Nästa besök är hos läkare på måndag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0