veckan

Haft en fullspäckad vecka.  Gjort mycket och haft något planerat varje dag. Rörmockaren va här mån och tisdag. Sen onsdag var elektrikern här.  Efter det åkte vi på kalas hos Eltons kusin i jämjö. Torsdag fyllde min mamma 45 år så åkte dit på lite mat och fika. Jag testade att göra en ny tårta, snickers tårta hette den. Blev mycket god.  Sen fredag skulle vi ut och äta på cafe utsikten och fira mamma lite till. Mysigt! Sen spenderade jag resten av kvällen i fridlevstad då sambon spelade match.  Lördag handlade vi sen iväg och lämna E hos sin farmor då vi skulle på 30 års fest. Var en trevlig kväll med god mat, roliga lekar och after beach tema.
 
Idag hann vi skruva ihop en hylla till förrådet innan vi skulle hämta hem lilleman. Snart är det ordningen och reda i källaren hoppas jag.  Måste bli klara innan bebis kommer. Vi  Avslutade dagen hos mamma med grillning och film.  
 
Mammas present från Elton och mini♥
 
Snickers tårta★
 
Syskon♥
 
Har haft så sjukt ont i bäckenet och lendryggen sen i fredags kväll.  Tycker som tusan och jag har väldigt svårt att gå pga av smärta.  Har rätt mycket förvärkar, inte alls samma känsla som de sammandragningar jag haft innan. Får se hur länge man ska gå såhär. Ska till barnmorskan imån.  Börjar bli sjukt nervös inför allt som komma skall...
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0