jobb

Sista veckan på mitt vikariat är nu här. Blev förlängt några dagar. Kul! Har snart jobbat 6 veckor. Blev ju lovad 3-4 veckor så jag är nöjd. Trivs verkligen kanon. Fritt och skönt att jobba själv. Väldigt bra när man har barn för man kan börja när man vill och har man bråttom hem eller lilleman blir sjuk kan man jobba in det dagen efter eller till och med kvällen. Kanon tycker jag! Synd det inte var en fast tjänst. Nu blir det om någon blir sjuk, sen ska jag jobba hela påskveckan. Då köps det godis;) sen har jag även fått till sommaren. Har blivit inringd några gånger inom barnomsorgen oxå. Dock har jag ju inte kunnat då jag jobbat så hoppas de förstår. Hade nämligen meddelat att jag inte kunde dessa veckor. Var väl kris någonstans. Håller tummarna på mycket jobb så jag slipper att ha med a-kassan att göra då de bara krånglar hela jäkla tiden. Så trött på att!!! /Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0