trivs!

Nu har man kommit igång inom barnomsorgen:) jobb varje dag än så länge och heldagar. Kanon! Får väl se om jag blir bokad resten av veckan annars har jag lite annat att fixa. Trivs jättebra. Har inte varit på samma ställe någon gång ännu så har varit runt lite. Gör inte mig något. Blir ju roligt sen när man kommer till samma ställe igen:)

Trött idag. Har inte sovit något inatt pga av att jag mått dåligt. Så drygt när man ska upp 5.30. Men men. Hoppas på en bättre natt inatt.

Måste ta tag i att söka skola. Men planen är nog egentligen hösten -15 men alltid skoj att söka. Inte optimalt att plugga båda samtidigt. Vi får se:)

/Madelii

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du plugga då?
Nyfiken :)

Svar: Som det ser ut nu så blir det lågstadielärare. lekis till 3:an:)
None None

2014-03-20 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0