veckan

Fortfarande förkyld och det tycks vilja stanna kvar. I torsdags kände jag mig redo att jobba igen så hade skrivit mig tillgänglig på timmbanken inom barnomsorgen. På morgonen blev jag tillfrågad så iväg med plutte till sitt dagis och sen gick jag till nästa dagis för att jobba. Kändes bra efter dagens slut. Var lite kaos då jag fick hoppa runt på alla avdelningar, men jag tyckte bara det var skoj. Nu har jag ju fått testa alla dagis åldrar. Tyckte jag klarade min första dag som vikarie bra som förskollärare:) Roligt var det oxå!

Igår var jag ledig, skönt efter den långa jobbdagen i torsdags. Vi spenderade hela förmiddagen och eftermiddagen med Tina och Oscar:) De fick leka av sig lite i lekparken först innan vi gick hem för fika.

Ikväll skulle egentligen vi haft besök. Men de har blivit sjuka så får bli någon annan gång. Sist blev ju jag sjuk så tråkigt! Får väl se va kvällen erbjuder:)

Just de ja, idag kommer äntligen kaklaren igen:) Förmodligen blir väggarna klara och lutningen vid Golvbrunnar ska få klinker. Så snart så är all kakling klar. Förhoppningsvis! Och då ska vi ringa rörmokaren för inkoppling av alla saker. Så ja, som det ser ut nu så känns det som att man snart kan bada. Men alltid något som dyker upp så vågar inte hoppas än!

/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0