25 år

Idag blir min älskling 25 år. Ska inte firas så värst idag. Har bjuduts på lite fika och så. Sen har vi bara tagit att lugnt efter sjukdoms veckan. Vi firade ju lite på valborg.  Då Va min familj här, vi grillade och bjöd på en god efterrätt:) sen är tanken att vi ska ha någon form av fest (eftersom jag oxå fyller 25 ) när bebis kommit och jag känner mig redo att lämna bort den lill* en natt;) så blir väl till hösten.  
 
Har bakat brownie med minimarshmallows och rice crispies täcke. Sen blev det en citronpaj med marängtäcke.  Hade aldrig gjort någon av bakverken förrut men båda blev super.  Pajen blev sådär syrlig och smakade verkligen citron.  Hade vaniljglass till. Yummie! 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0