Förlossningen

Efter att barnmorskan ringt upp ville hon att jag skulle ringa förlossningen för kontroll.  Efter att ha pratat med en så ville de att jag skulle komma in direkt.  Packa en väska oxå i fall och fall sa hon.  Fick be mamma köra in mig. 
 
 
Nu är jag precis klar och väntar på att sambon ska hämta mig.  Allt såg bra ut med bebis men mycket riktigt har jag många täta sammandragningar.  Eftersom jag haft en liten blödning igår så blev jag noga kollad. Livmodertappen va oförändrad.  Så nu slipper jag den Oron.  Om inte smärtan släpper eller blir värre inom några dagar ska jag åka in igen. Ska även lämna urinprov imorgon.  Nu är jag beordrad vila. Inte det lättaste med en liten huligan hemma. 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0