jobbiga dagar

Haft en tuff vecka. Elton blev sjuk i söndags och har fortfarande feber.  Har legat på över 39 grader varje dag. Han har inte velat äta. Har bara fått i han en banan om dagen. Inget har funkat.  Testade till och med glass. Han har iaf varit duktig på att dricka.  Men jag har varit så orolig.  Har inte känt igen honom. Han har bara velat ligga i soffan och famnen. Sovit många gånger.  Burits mycket dessa dagar så mitt bäcken är helt kasst.  
 
Idag fick jag nog då han fortfarande hade feber imorse så ringde rådgivningen.  Fick en tid så han blev kollad. Det togs prover m.m. Han har ju haft hosta och rosslat sen december så klart man blir nojig. Vi har även blivit nonchalerad av sjukvården flera gånger.  Iaf så blev det inget penicillin.  Skulle testa hostmedicin och ge mycket vätska för han var jätte slemmig.  Om inte febern är borta efter helgen ska vi åka in igen. Han har ju haft feber 5 dagar i sträck nu. 
 
Nu har jag oxå  ont i halsen och hostar igen. Var ju bara förra veckan jag var sjuk. När ska vi bli friska?!:(
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0