3 månaders vaccination

Igår var vi på 3 månaders kontroll.  Han hade gått upp lite mer än 1 kg på en månad och vuxit några centimeter.  Min lilla knubbis.  De undrade om jag verkligen bara helammade och det gör jag. Så de sa att jag skulle fortsätta med det för kurvan går rakt upp;) 
 
Sprutorna gick bra. Fick ett vaccin som innehöll lite mer (det ska alla få sen från och med januari) som är bra när man åker utomlands bland annat.  Vi ska ju iväg om 6 veckor så varför inte liksom.  Iaf blev lilleplutte jätteledsen.  Stackarn. När jag väl lugnat ner honom somnade han gott.  Fick lite feber inatt men inget som verkade störa. Sov 10 h inatt. Nu är han oxå lite trött så han sover gott. Min lilla plutt. 
 
/Madelii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0