Sökt utbildning

Nu har sista anmälningsdagen passerat. Jag är fortfarande kluven till vissa saker. Men har ringt runt och pratade med personer som har hand om de olika utbildningarna. Allting löser sig på något sätt, funkar det inte på den orten kan man sedan byta om 1-2 terminer till den andra.  Har vetat att jag vill läsa lågstadielärare, men kluven på vilken ort. Växjö kommer jag få ta csn lån då jag måste köra dit,  Kalmar kan jag klara mig på bidraget och kanske ett litet lån då man kan pendla lättare med buss och tåg. Kommer även köra oxå då inte bussen/tåget passar. 
 
Mina val:
1. Kalmar lågstadielärare 
2. Växjö lågstadielärare 
3. Gävle  (distans) lågstadielärare 
4. Växjö mellanstadielärare 
5. Kalmar förskolelärare 
 
Nu håller vi alla tummar och tår!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0