Dags för plugg!

Wihooo! Jag ska börja plugga i höst, vilket är snart. Bara 3 veckor kvar:) Ska bli så spännande! Trodde inte att jag skulle komma in då jag hamnade som reserv i första urvalet. Började få smått panik då jag varit så inställd på detta. Har ju kommit in alla andra år (har sökt sen jag gick gymnasiet). Har inte känt mig redo innan, men nu är jag så redo.  Ska bli så spännande det här:) Undra hur det kommer gå med två småbarn. Hoppas att det kommer flyta på bra och att dessa 4 år går fort. 
 
Står fortfarande som reserv i Kalmar och Växjö och det är väl stor chans att jag kommer in. Men jag tror ändå det bästa är att läsa på distans, just för barnens skull. Hoppas bara jag klarar det och att jag har disiplin. Måste nog tänka framåt hela tiden. Vet inte hur jag ska göra om jag skull bli antagen till Växjö eller kalmar. Så svårt. Nu är jag ju så i ställd på att plugga på distans eftersom det är där jag kommit in. Har bokat boende för första kursdag men har avvaktat med att boka flyget då det är dyrare att ta avbokningsbar biljett. Men måste boka innan priserna höjs eller biljetter tar slut. Det är ju det om de ringer från Linnéuniversitetet om att jag får en plats där och jag redan bokat, då är de pengarna i sjön! Nåja, tiden får visa och se. 

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!! :)
Jagpluggade på distans, med några få träffar på skolan och jag älskade det. Kunna sitta i pyjamas med en kopp kaffe bredvid sig i soffan och plugga var helt rätt för mig. Bara man ser det som en "jobbdag" och inte börjar städa och sådant. Det blir nog jättebra det här, återigen stort grattis. Så otroligt roligt

Svar: Tack så mycket. Alla säger att man absolut inte får städa. Haha. Jag hoppas verkligen detta är något för mig. Fast orkar man hålla på så i 4 år. Vi har träff 1 gång I månade och skolan är 64 mil bort. Vi får väl se:) Jag är iaf taggad;) de andra skolorna får jag pendla 3 timmar varje dag så detta med distans känns ju bättre så sett :)
None None

2015-08-12 @ 10:48:05
URL: http://elsapingvin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0