Härliga dagar

Äntligen  kom lite värme. Jag har dock inte klagat så mycket på det dåliga vädret. Visst har det varit tråkigt men jag har nog mest tyckt det varit skönt att vara lediga tillsammans. Skönt är det iaf med lite varmare väder:) Vi har varit ute det mesta av dagen idag, förutom när vi var på 1 timmes inskolning för L. Då fick E va den stunden  oxå på dagis. Det gick iaf bra för L. Han verkade inte bry sig om jag va där eller inte men han kollar nog efter mig i smyg;) 
 
Efter det gick vi hem och hoppade på studsmattan innan vi skulle vidare till tandläkaren för lilleplutt. Fick lite info sen gick vi och köpte en pommes tallrik som E ville ha så fort han så pizzerian. Rolig unge. Sen gick vi och köpte glass innan vi gick hem. När pappan i huset kom hem gick vi ut igen och hoppade studsmatta. E tjatar hela dagarna;) "Bara hoppa lite mamma". Sötunge! Efter det tog vi fram Eltons för tidiga födelsedagspresent från oss. En cykel med stödhjul. Så han fick cykla här utanför med oss brevid en stund. Det var nog lite svårt att både svänga, hålla balans och trampa samtidigt. Men övning ger färdighet :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0