Sjukstugan

Välkommen till sjukstugan. Jag är genomförkyld. Har nog åkt på en sådan där manlig förkylning. Är helt seg i huvudet och kroppen. Feberfrossa, fryser svettas om vartannat. Huvudvärk och yrselattacker. Genomtäpt och inatt kom hostan och hälsade på. Tack för den! Mått piss nu i 3 dagar. Det är ju inte det lättaste att ha två gnälliga barn här hemma som kräver allinclusive service. Helt slut! Hinner inte vila. Tror de oxå har något i kroppen eftersom de gnäller för allt! Kan ju ärligt talat säga att det har varit tuffa dagar. 
 
Sen har jag smått panik över hur vårt hem ser ut. Försökt städa varje dag lite åt gången mellan mina febertoppar. Idag kommer ju mäklaren. Hoppas de inte kollar så mycket på städningen och bortser från leksaker som plockas fram hela tiden. Just nu är det fint här men snart stökas det väl ner igen!  
 
Måste bli friska nu, L ska ju vara färdiginskolad tills nästa vecka eftersom jag börjar skolan. Suck! Dessa baciller. Lär ju bli en hel del nu framöver.
 
Gosepojkarna ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0