Helgen som var

I helgen har vi hittat på endel. I fredags åkte jag på tjejkväll med ett gäng nyfunna vänner. Har varit på en tjejkväll innan hos min kompis och nu blev jag bjuden igen hos en av tjejerna.  Roligt att träffa nytt folk och skaffa nya vänner. Var en himla kul kväll. Vi åt god mat, god efterrätt, snacks och godis. En redig svullokväll kan man behöva ibland;) Jag var inte hemma förän halv 2 på natten, vilket annars aldrig händer då jag brukar vara trött vid 19 tiden. Gammal tant som man är;) 
 
I lördags hade sambon hyrt en bastu som  vi skulle ha på vår uppfart. Hans bror, sambo och dotter kom hit. Killarna bastade gärnet medans vi tjejer anlände när barnen somnat och jag orkade sitta där i en timme faktiskt.  Haha. Sen gick vi in och spelade kort och la oss väl vid 2 tiden. Så två sena kvällar för tanten i byn. Dagen efter var vi lite möra men killarna höll på med bygget medans vi tjejer och barnen slappade på soffan:) Glad jag inte dricker alkohol för det märks tydlig skillnad dagen efter;) Jag minns inte när jag drack senast. Har druckit typ 1 cider på 4 år och smuttat på 1 drink, inget som tilltalar mig just nu, men blir jag sugen så absolut!Tycker dock inte något är speciellt gott så varför tvinga i sig när man kan dricka ranlösa:)
 
Iaf har vi varit en sväng på Ikea.  Vi passade på att äta där och fira min låtsats pappa som fyller 45 år idag. De andra tog julbord men jag var inge vidare sugen på det idag. Nu är man helt slut efter att ha sprungit efter två huliganer. Sambon jobbar hela dagarna med utbyggnaden. Han är så duktig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0