Planer för ny resa

Cypern i maj:) Vi har preliminärbokat (och betalt anmälningsavgift) en resa faktiskt.  Känns som vi precis var iväg men sist vi åkte sa vi att nästa gång vi åker, åker vi inte själva. Och vi bestämde oxå att vi ska försöka åka 1 gång om året.  Vilket förmodligen inte kommer gå när jag pluggar.  Sen får vi ju passa på innan Lilleplutt blir 2 för nu åker ju han gratis. 
 
Vi har bokat med våra vänner. Det kommer bli så kul! De har oxå ett barn, född dagen efter Elton.  De kommer ha så roligt ihop:) vi har valt ett väldigt familjevänligt hotell med aktiviteter för barn. 0-100 m till strand och centrum. Vi tog även halvpension. 2-rumslägenhet. 
 
Vet att många kommer snacka att vi åker ofta. Men orkar liksom inte bry mig. Vi gör inget annat på hela året, gå ut och äter och gå på bio. Vi åker Heller inte iväg på dyra aktiviteter på somrarna som vissa gör och kan lägga 6000 på en tvådagars utflykt. När då åker jag hellre på solsemester och verkligen njuter i 8 dagar! Sen var förra året väldigt tufft och nu när sambon är färdigutbildad så kan vi spara mer. 
 
Jag ska längta trots allas avundsjuka tankar och kommentarer! Punkt! 
 
 
/Madelii
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0