Träning

Nu har jag tränat 3 pass denna veckan. Måndags gick jag på medelgympa, men kan ju säga att det var inte medel. Pjuu va jobbigt det var, hon som brukar hålla i att va sjuk. Det var härligt att svettas:) Igår gick ja på ett boxpass istället för cirkelfys, först ångrade jag mig lite då jag inte ens blev varm men efter hela passet så hade jag spagettiarmar och vissa övningar var riktigt jobbiga. Så synd att de båda passen är samidigt för tycker de ger en bra träning. Nu har har iaf precis avklarat 30 minuters hemmatränig medans barnen lekte. Kanon, fast lite jobbigt ibland när E klättrar upp på ryggen när man kör plankan. Nåväl jag har inte gjort mina hemma övningar nu på 2 veckor och jag orkar så mycket mer nu än när jag började. Träningen börjar ge resultat i uthållighet. Ska försöka ge mig ut på en joggingrunda på lördag om vädret tilllåter, jag vet att vädret inte borde ha något hinder men jag har noll motivation när det är kallt, regnar, snöar blåser och jag tycker att träning SKA vara roligt! Så i så fall blir det hemmaträning inomhus av något slag. På söndag ska jag ta ett pass på gymmet får väl se vad det blir.
 
Äter som vanligt men undviker socker i veckorna fortfarande!
 
Det där med att hinna med 100 pass innan midsommar, är det troligt? :) Jag är uppe i 20 pass om man inte räknar alla promenader man går varje dag. Fast promenad på 40 min borde väl egentligen räknas. 
 
/Madelii
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0