Semester

Vi är ju lediga hela familjen nu, men jag har ju inte kunnat göra så mycket pga Lasek operationen. Men nu känner jag att det blivit bättre och vågar ge mig ut mer och mer. Så i helgen blev vi medbjudna att campa lite med F:s lillebror,  sambo och barnens kusin. Så i söndags åkte vi till Öland. Vi stannade till på Ikea för lite lunch och handla två stora ramar till foton jag framkallat. Sen så åkte vi vidare till campingen. Haft väldigt varierat väder men man har ju kunnat vara ute och leka hela tiden. Regnat några skurar men det har funkat ändå:) Vi bestämde oss att stanna 2 nätter så igår köpte vi kräftor att äta på kvällen. Det var varmare igår så vi kunde till och med sitta ute varje måltid. 
 
 
Barnen har varit duktiga, lite vilda och svårt att sitta still. Så det ska vara. De leker så bra ihop. Lilleplutt följer efter de stora. Sötisar. Gillar denna campingen som vi va på då den är barnvänlig och har en bra lekpark. Har ju varit där några gånger innan men bara sovit i stuga då.
 
Men Nu är vi hemma igen. E ville stanna i husvagnen och blev ledsen. Kanske skulle skaffat en egen.  Nja, jag är ju inte så mycket för det där. Tycker det är mysigt 2-3 dagar men kanske är annorlunda när man har egen?  Jag vill ju ha nära till fräscha toaletter m.m. vill hem och duscha, haha. Jag är fjantig med sådant. Jag gillar mer stuga, fast allt har väl sin charm:) Kanske köper ett stort tält till nästa år;) Vi har iaf haft det himla trevligt men är sjukt trött så ska passa på att sova nu när barnen somnade tidigt. 
 
 
 Snyggaste bilden ever !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0