2 månader kvar

Gud va jag längtar nu. Såhär länge brukar vi aldrig vänta på en resa.
Men roligt att ha något att se fram emot:)
Vi har bokat halvpension, har adrig haft det innan, vi brukar ju allinclusive. 
Sist hade vi inga måltider på Lanzarote och det funkade bra. Men skönt att ha några måltider tycker jag så vet man ju ungefär hur mycket pengar man behöver ta med. Vi tar ändå alltid med för mycket. haha
Hotellet har två områden, alltså två hotell där man får vara hur mycket man vill. Två stora poolområden så kommer bli kanon för barnen. 0-10 meter till strand och nära till centrum. När vi åker ska det vara runt 28 grader så håller tummarna på det. Vill inte ha dåligt väder men vill samtidigt inte ha för varmt för barnen.
LängtarLängtarLängtar!
 
 
 
 
 
Här ser man hur nära det är det stranden. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vad mysigt! Vart ska ni åka? Skönt att ha något att se fram emot. Det skulle jag också behöva som ska jobba hela sommaren, För fjärde året in rad nu. Kram

Svar: Det blir cypern denna gång. Har aldrig varit där så ska bli spännande.
Ni får boka en resa till hösten sen, tycker nästan det är mysigare att komma iväg då:)
Men om jag ska plugga så är det svårt att få ledigt så får passa på nu:)
Kram
None None

2015-03-25 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0