1 maj

Äntligen är min favoritmånad, vet egentligen inte varför jag gillar maj månad  bäst. Antagligen för att det börjar bli varmare, blommor och träd blommar och allt ute är så fint. Sen är det många lediga dagar och nära till sommar och semester. 
 
Igår firade vi valborg med våra vänner och de kommer med roliga nyheter:) Vi grillade, kollade på grannens lilla brasa, vilket Elton tyckte va jättespännande. Sen grillade vi banan med center i och glass till det. Väldigt trevligt valborgsfirande.
 
Denna månad blir lilleplutte redan 10 månader. Ångest delux! Tänk snart 1 år. Vart tog tiden vägen? 
Vi åker till cypern. Längtar otroligt mycket. Ikväll ska vi till våra vänner som vi ska åka med, blir väl lite planering och sånt där och bara umgås:) Nästa helg ska vi vara barnfria i ett helt dygn, aldrig lämnat bort Leon någon natt så är nervös, och vi har ju aldrig lämnat bort dem tillsammans mer än några få timmar. Jag är lite fjantig när det gäller att lämna iväg barnen, klarar mig inte ens utan dem när de sover middag;) MEn vet att de har det super hos mormor och att både dem och vi behöver det. Iaf så ska det bli mysigt att komma iväg. 
 
 
Mys i lekparken förra veckn när det var så underbart väder<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0