Kurs 3

Nu är nästa kurs i utbildningen påbörjad. Har redan gått en halv termin. Denna kursen verkar spännande, eller läraren är spännande. Han är sådär filosofisk och svävar iväg när han pratar. Hur skön som helst. Föreläsningen igår var givande och jag känner att jag har fått ny energi. Förra kursen  var ett helvete. Hela min grupp blev iaf minst godkända på det muntliga i förra kursen så nu väntar jag med spänning på den skriftliga tentan. Nervöst men känner att jag var nöjd  med mitt arbete så håller tummarna. 
 
Hoppas denna kurs blir mindre stressig, jag har en bra magkännsla och kom inte hem med ångest denna gången. Vi ska läsa en hel del kurslitteratur. Men han sa att man kunde välja ut det som intresserar just mig i varje uppgift vi ska göra. Så än så länge har jag valt ut några kapitel att läsa till första uppgiften. Får se om det räcker. Har även hunnit påbörja skrivandet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0