Ullared

I söndags for vi iväg mot ullared i snöovädret. Resa gick ändå smidigt och Det tog väl ca 3-4 timmar tills vi var framme. Stannade även och fikade på vägen. Väl framme hade vi 6 timmar på oss att shoppa innan det stängde och jag hittade massor. Jag som inte skulle handla så mycket handlade massor. För en gångs skull kom jag hem med kläder till mig själv och inte bara till barnen och sambon. Brukar annars plocka bort mina saker. Nåja efter stängning så checkade vi in i stugan och provade kläder. Alltid lika roligt, vissa provar inte sina kläder där inne så blir endel skratt. Dagen efter var vi där vid öppning och åkte hemåt vid 14 tiden. Var faktiskt inte så farligt  folk som jag trott. Vi hade en mysig tjejresa jag, mamma, lillasyster, moster och mormor. 
 
Julklapparna är nästan färdiga. Kommer inte handla så värst mycket i år. Tycker julen ska vara till för att mysa, äta gott med familj och släkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0