Väntar på flyget

Sitter på flygplatsen som ska ta mig till Stockholm. Nu är det dags för skolan igen. Imorgon har vi muntlig redovisning som kurs avslut. Kan ärligt säga att det ska bli så skönt att vara klar med denna kurs. Hoppas jag blir godkänd nu bara så man kan lägga ännu en kurs bakom sig. 
 
Det är bara halvdag imorgon så känns lite onödiga pengar men då hinner jag kanske utforska staden lite, för det hann jag inte redigt förra gången. Sen imorgon kväll blir det middag med några i klassen. Ska  bli så kul att ses igen. Vi blev indelade i grupper förra gången och vi är sju stycken i vår grupp som pratats vid varje dag så känns som att vi känner varandra ganska väl, men ska bli trevligt att ses i verkligheten igen:) Känns oxå trygg att det är för denna gruppen vi ska göra redovisningen för:) Dock är jag inte helt nöjd med min redovisning. Men får öva nu ikväll på hotellet. 
 
Snart går flyget. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0