Fritid, vad är det!?

Funderar på att ta en pluggfri kväll för en gångs skull. Min sambo är rätt trött på att jag sitter vid datorn och böckerna hela kvällarna. Han frågar varje kväll om det verkligen är meningen att man ska plugga mer än 40 timmar i veckan. Hmm. TYDLIGEN! Ärligt talat så sitter jag från det att jag lämnar barnen på dagis tills jag hämtar dem, tar bara en lunch på 15 minuter så gör ju inte annat. Sen på kvällarna börjar jag direkt när barnen somnat. Ingen fritid alls. Hoppas verkligen det inte ska vara såhär i 4 år! Så blir jag ju utbränd innan jag ens börjat jobba.
 
Nu känner jag panik för ska läsa en bok på över 100 sidor till måndag som jag inte fått än. Får börja med den andra som är på typ 300 sidor som oxå ska vara klar då. Eller någon av alla föreläsningar, eller hemtentan, eller den muntliga redovisningen? Eller just det ja, en pluggfri kväll var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0