Cypern Maj 2015

En helt underbar resa. Sitter och kollar igenom alla bilder och kom på att jag inte lagt ut några. Denna resan skulle jag vilja göra om igen, till och med till samma hotell. Jättebra barnvänligt, många pooler, lekplats och underhållning för barnen med Lollo & Bernie på kvällarna. Nära till strand ( typ 2 min), god mat (vi hade halvpension), perfekt läge vid stranden och nära till shopping. Längtar tillbaka till värmen. Vi grader över 30 grader varje dag, vissa dagar var helt vindstilla så var väldigt varmt kan jag lova! Vi hade tvårumslägenhet, vilket var toppen med två barn, två vagnar och ja all packning. Sen fanns det ju så man kunde laga lättare lunch och sådär, men åt ute nästan varje lunch. Vi åkte ju med våra vänner och deras pojk (lika gammal som E). Restaurangerna var toppen, nästan alla hade en lekhörna. Vi åkte till Agya napa över en dag och jag var inte impad. Gillade Fig tree bay bättre! Kanske just för barnen, stranden och ja allt!
 
Vårt hotell var jättefint och fräscht och har verkligen inget negativt att säga alls.
 
Utsikten från vår balkong
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0