God natt!?

När man varken vet ut eller in. Vad är egentligen bäst och vem bestämmer det. Jag orkar inte känna,orkar inte mer. Ändå så vet jag att det imorgon är som bortblåst. Hur länge ska det vara så, hur länge kan det pågå. Alla är vi olika och det är ju bra. I vissa fall måste man kompromissa för att saker ska bli som det var. Jag har redan offrat, så tycker inte att det är min tur. Och andra sidan vill inte mötas, så hur ska det nu sluta så att det ska bli bra för alla.
 
Måste hitta tillbaka till det som en gång va. Men hur ska man orka när allt redan är förstört. När ska man vakna när allt kanske redan är försenat.
 
Vill inte känna såhär. Vill bara få va utan att få känna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0