Ekar

Det ekar ganska mycket här just nu. Finns inte ork eller tid just nu. Först är det VFU hela dagarna, sen hämta barn, laga mat och så fort barnen somnat sitter jag med tentan tills ögonen går i kors. Tentan ska skickas in imorgon senast och jag fattar inte hur jag ska få ihop att u tid. Hur tänkte de när man ska vara på VFU 40 timmar i veckan plus massa uppgifter, böcker att läsa och en stor tenta!? Snart är denna kursen över och sen är det bara en kvar innan sommarlovet. Så nästa vecka är sista veckan på VFUN för denna gång. Vart tog tiden vägen? Snart pluggat 2 terminer liksom. 6 terminer kvar snart då! 
 
Fick betyg i senaste kursen i svenska oxå. Jag var orolig att inte klara det men jag fick B i betyg. Hur glad blir man inte då!? Det ska firas i helgen.  Kort dag imorgon på skolan sen hem och göra det sista på tentan. Hoppas verkligen jag känner mig klar med den imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0