Akuten igen

Ligger på akuten igen. Eftersom att smärtorna har flyttat på sig och jag mår sjukt dåligt så ringde jag vc imorse. De sa att jag skulle åka in direkt för det är inte normalt att gå så länge med magont.  Fick ringa och väcka mamma så hon kunde passa barnen. Så nu ligger jag här på ett rum,  doktorn har undersökt mig och tagit prover. Alla prover såg fina ut så nu väntar jag på att få röntgas.  Hoppas innerligt på att få komma hem sen och att det inte är något allvarligt :(
 
Hatar sjukhus. Hatar att vänta.
 
Uppdate.  Nu är jag hemma igen efter 6 timmar på akuten. Allting såg normalt ut och röntgen visade inget. Blev hemskickad för vila och skulle ta Alvedon.  Alltså tydligen hjälper Alvedon till allt. Men det har ju inte funkat hitintills. Suck!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0