10 år av kärlek

Idag firar vi 10 år. Helt otroligt vad tiden går. 
Jag hade turen att träffa mitt livs kärlek vid  17 års ålder. Trots  många motgångar så har vi alltid funnit för varandra och det är de där motgångarna som gjort oss starkare för varje gång. Du har alltid stöttat, tröstat och älskat mig, trots mitt svängiga humör, dåliga självförtroende, mina svackor och när jag slutat tro på mig själv. Idag firar vi 10 år tillsammans och vi har hunnit med mycket. Förlovning, hus, utbildningar, utbygget,  många utomlands semestrar och det bästa av allt, våra 2 underbara barn! Nu väntar jag bara på ett frieri;)
 
Du är min stöttepelare, trygghet och mitt allt. Tillsammans är vi starka och inga hinder är för svåra, enligt dig så löser sig alltid allt. Trots vår olikheter och även likheter så är det de som komplettaerar oss. Du är mitt allt och skulle inte kunna tänka mig ett liv utan dig, vårt liv tillsammans! Sen den där dagen det blev vi har vi hängt ihop i vått och torrt. Det var tufft i början med ett distansförhållande men jag Tror att det är det som stärkt oss och vi hann inte tröttna på varandra som många tonåringar gör. Utan vi fick sakna varandra på distans. 
 
Älskar sig över allt annat. Trots att det kanske ibland inte verkar så när jag mår som sämst men våran kärlek till varandra har vi aldrig behövt tvivla på. Tack för att du finns för mig och våra små killar! 
 
 
 
Lite bilder på oss genom åren ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0