Ikea

Idag åkte jag och min stora plutt till Ikea medans sambon höll på med utbyggnaden. Hade tittat ut en byrå som de reade ut nu och ville inte vänta tills nästa helg om de tar slut.  Mamma skulle egentligen följt med men hon var dålig så jag visste inte om jag skulle åka själv med två vildingar. Var ju endel att bära och tror inte jag hade löst det själv faktiskt. F kom med förslag agg ringa hans mamma och se om lilleplutt kunde vara där OH det kunde han. Vi har ju sällan barnvakt och de behöver komma ifrån varandra lite faktisk. 
 
Väl på Ikea var vi väldigt effektiva. Tog 1 timme och så hann vi äta oxå. E var så duktig och allt flöt på bra ända tills varorna skulle in i bilen. Haha. En klen kvinna och för litet bagage är ingen bra kombination. Tur inte mamma och L följde med för då hade det inte fått plats! 
 
Mina inköp. Dock kommer de få ligga i sina förpackningar tills utbyggnaden är färdig att flytta in i. Sen har jag inte köpt lådor till den vita hyllan än då den ska vara i barnens rum och lådorna finns i lite olika färger.  Vill matcha med de färger de ska ha sen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0