Jobb

Det är så roligt, för så fort jag bokar upp mig för jobb hör de av sig efter 2 timmar. Jag hade läst färdigt det jag skulle för idag och kände att jag hade lust för lite jobbigt  imorgon så ringde bemanning mig och frågade om det var rätt att jag kunde imorgon . Gud va kul sa hon, då får du jobb imorgon mellan 7.15-15.45. Dock kommer jag inte börja förän 8 så jag hinner lämna barnen. Älskar att jobba såhär och det är verkligen kanon för än så länge har jag fått jobb de dagar jag satt upp mig:) Det är på mina villkor och hon har förståelse för att jag har barn.
 
Skönt att kunna tänka på annat än plugg för en dag och träffa alla goa barn. För jag lär mig något nytt varje gång. Det är så nyttigt trots att det är förskolan jag jobbar mest inom just nu. Sen är det ju ett plus att jag oftast är på samma förskola och jag trivs där:)
 
Så nu  får vi bara hoppas att ingen är sjuk av oss imorgon.  Skulle vara så typiskt! Men det går både kräksjukan och annat på barnens föris! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0