Åhus

I helgen skulle sambon spela beachfotboll i Åhus.  Jag var i valet och kvalet om jag verkligen skulle med och behöva jaga 2 barn en hel dag. Men i fredags såg det ut att bli hyffsat väder så jag bestämde mig bara 45 min innan vi skulle åka att vi skulle med. Sambon började steka pannkakor och jag packade våra saker. Det bästa val jag gjort på länge! Det var helt underbart väder och det kändes nästan som att vi var utomlands på den underbara stranden. Barnen var jätteduktiga, badade nästan hela tiden. En dagis kompis till Elton var oxå med och de busade för fullt! Vi hade hur mysigt som Helst och F vad oss hela tiden förutom när han spelade. Matcherna var bara 10 min så det fick fort. Vi 0kte hemifrån 9.30 och sen körde jag och barnen hem så vi var hemma vid 18 tiden. Sambon valde att stanna kvar eftersom de skulle spela lördag oxå och de hade en match kvar att spela på fredagen. De vann 3 matcher på fredagen och spelade lika 1 när vi kollade. 
 
Fler underbara dagar tack! 🌞 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0