På gång

Igårkväll när barnen somnat, jag somnade oxå för den delen i en timme och vaknade av att sambon kom hem från sin fotbollsträning. Ja iaf när jag vaknat till så kände jag att jag ändå inte kunde somna om så vi gick ut och byggde lite. Jag städade medans sambon förberedde nästa steg. Vi kom nämligen igång med panelväggen igår. Vi har redan reglat för detta sen innan och nu var det den där svarta duken som skulle upp. Vi vill ha lite "skuggning" bakom så vi satte upp en bit nederst först för att se hur det blir. Satte bara upp 4 brädor men den sista ställde ju till lite bekymmer för där ska elen vara. Ikväll ska vi fortsätta igen, efter min träning. Det är långa dagar just nu och jag bara längtar till semester utan tvång med plugg och jobb. Bara fokus på oss, barnen och bygget. Ska bli så skönt! Förmodligen har vi ju kommit en bit längre på bygget tills dess så vi kan åka iväg lite oxå :) sambon har tagit föräldraledigt om 2 veckor några dagar och planen är att hinna en hel del då även fall att vi bokat in en lite tripp iväg.
 
Det är så roligt när det hände lite i vårt blivande varagsrum. Känns som att vi kommer nämre vårt mål! 
 
 

Kommentarer
Postat av: elsapingvin.blogg.se

Det tar sig! Roligt att börja komma igång med den roliga biten nu kan jag tänka mig. Ska du ha lite sommarlov i år eller blir det jobb?

Svar: Ja det är Super roligt nu när man ser resultat :) Planen är att jobba fram till v.28 inom bemanningen på förskolor.
från v.28 är barnens dagis stängt i 4 veckor.
Sen får jag se hur det blir efter de 4 veckorna.
Kanske sättet upp mig 3 dagar i veckan men känner att jag verkligen behöver semester.
None None

2016-06-01 @ 13:05:12
URL: http://elsapingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0