Gävle

Blir ingen Gävle resa för mig idag. Skulle egentligen åkt idag vid 8.30. Eftersom vi fått kräksjukan i huset känns det inte optimalt att sitta i en bil i 8 timmar och bli sjuk där plus att det smittar något fruktansvärt så känns inte schysst heller. Elton fick att igår natt så risken finns fortfarande att jag kommer få att. Mådde sjukt illa hela dagen igår som om något  var på gång. Om jag inte fått att imorgon borde jag väl kunna sluta oroa mig?! Nä nu återstår att se om jag kan komplettera på något sätt. Skulle göra en muntlig redovisning och den var exeminerande :( Suck!  Hann iaf avboka hotellet. Men känns ju trist om jag ska behöva åka upp själv någon gång och göra redovisningen. Nåja får väl se om läraren svarar snart. Håller tummarna på att jag kan få spela in ett videoklipp och skicka till henne. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0