Ge mig vååååår!

Idag vaknade jag utan röst. Men nu har  den kommit tillbaka fast väldigt, väldigt hes. Så trött på att aldrig bli frisk, det finns liksom ingen ände på att. Barnen har blivit bättre och nu i helgen är äntligen  E sig själv igen. Han har börjat äta igen, skratta och busa. Så skönt att se mitt troll glad:) Nu vill jag må bra, har bara varit frisk typ 2 veckor detta året och det tar mycket på kroppen och orken. Nu borde jag väl har varit sjuk tillräckligt förbi år kan man ju tycka! Det är så tråkigt att inte kunna träna när man väl kommit igång. Är 2 veckor sen sista passet nu och kommer inte kunna ikväll heller. Har svårt med andningen och blir yr fort. Nåja, snart så borde hela familjen få vara friska och krya! 
 
Vi har blivit klara med det vi skulle för denna veckan på bygget. Trots att jag mått dåligt har jag fått ta mina sista krafter och hjälpt till på kvällarna när barnen somnat. F är ju oxå sjuk och tycker synd om honom att behöva göra allt själv.  Kommer bilder senare på hur övervåningen ser ut just nu. F ska ut sen efter sin match och påbörja nästa punkt på to do listan!
 
GE OSS VÅÅÅÅÅR NU TACK! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0