Sjuka, IGEN!

Alltså ska vi aldrig få vara friska? Sambon blev sjuk förra veckan och han mådde exakt så som jag mådde när jag var sjuk för några veckor sen så tänkte att det var väl samma. Han var dålig hela förra veckan och känner sig inte kry än. I lördags var barnen ovanligt trötta på kvällen och i söndags sov Leon jätte länge på dagen och Elton somnade på soffan, han sover aldrig på dagen. På kvällen fick båda feber och var skålllheta på natten. Jag hade redan gjort dem lediga på måndagen för jag tänkte att jag kunde plugga igen det dagen efter. Så blir de sjuka ändå.  Hade ju planer för lekparken nu när det är så fint väder. På måndagskväll kände jag mig kass och orkade inte ens träna och idag är jag helt matt och snurrig. Barnen har feber fortfarande och hostar hela nätterna. Leon har börjat tjuta när han andas och börjar bli lite orolig att det ska bli som förra året när vi var inlagda. Nu när jag kollar efter så var det inte ens en månad sen de var förkylda :( 
 
Hoppas det blir bättre nu när våren är påväg.  Har varken tid, lust eller ork att svar sjuka hela tiden.  Man känner sig så hjälplös. Jag och barnen blir oftast sjuka samtidigt oxå och det är så svårt när man själv är dålig.
 
Sjuklingar. Tur de inte verkar lida av att på dagarna. De är ju lite mer gnäll än vanligt. Sen har de ingen matlust. Hoppas verkligen vi är friska snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0