VFU period 1

Nu har jag äntligen fått reda på vart jag ska göra min VFU. Jag fick den plats jag önskat. Sen vet jag inte alls hur den skolan är men jag valde den eftersom det tar 10 min att gå och det är smidigast med tanke på att jag ska lämna och hämta barn och inte har någon bil just nu. Så skönt att veta att man slipper åka iväg liksom. Den så var jag ute på observation i höstas i en klass på den här skolan och jag blev positivt överraskad så jag tror att detta blir kanon. Ska vara i en årskurs 2. Så spännande! 
 
Den 4 april är det dags  och jag ser verkligen fram emot detta.  Få lite mer energi och ork att fortsätta med pluggandet! Pratade med min handledare i vecka  och hon verkar jätte gullig :) Hoppas verkligen att det kommer kännas bra, för tanken är att man ska föra sin VFU på samma skola. Givetvis får man byta om det inte skulle funka och vi får även åka ut på andra skolor under VFUN och se hur de är oxå. Så då har man möjlighet att se olika skolor. Vill ju få en  inblick hur olika skolor jobbar. Spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0