Fotboll

Har nog glömt att berätta att jag börjat spela fotboll igen. Jisus va roligt det är. Varför har jag inte tagit tag i detta tidigare. Var 5 år sen sist jag spelade i ett lag. Det som tagit emot är att jag känner mig gammal men faktiskt så är jag nog en av de yngsta.  Haha! Spelar i Damsjuan och det är alldeles lagom. Inga krav utan bara spela för roligheterna. De är ju matcher och så men jag känner mog6inte helt redo för det än. Har ju tränat annat hela året så jag hänger faktiskt med på träningen vilket jag inte trodde. Så den andra träningen  har gett resultat utan att jag märkt att. Ibland känns det liksom som att man bara kör på utan att utvecklas. Har ju tränat högintensiv träning sen årskiftet, tabbata, cirkelfys, x-fit. Älskar träning där man är helt slut efter men eftersom de ändrade tiden nu inför sommaren fick jag tänka om eftersom sambons träning är när den är. Hörde att fotbollen passade alldeles utmärkt. Så nu har jag tränat med dem i 1 månad och jag trivs så bra och känner mig hur Välkommen som helst!  Aldrig känt mig så välkommen i ett lag innan.  Men tror ålder på spelare spelar stor roll. 
 
Så ja fotboll försvinner  nog aldrig ut mitt liv. Nu känner jag mig hel igen, har saknat det så grymt mycket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0