Gävle

Påväg till Gävle igen. Sista gången nu innan sommarlovet. Ska  bli trevligt att träffa alla igen. Dock är jag så arg på upplägget. Lärarna har inte lagt upp dessa två dagar bra alls. Bokade och betalade mina flygbiljetter förra måndagen. På onsdagen säger de att man inte behöver komma utan kan göra uppgifterna hemma. 5 dagar innan resan liksom. Tror ni jag blev arg eller!? He8l mitt studiebidrag går åt till resa och boende så känns inte kul. Skulle jag låta biljetterna brinna innan och skita i att, kändes inte heller kul. Har varit så kluven men nu sitter jag på tåget från Arlanda till Gävle. Hoppas på att få ut så mycket som möjligt av dagarna och så slipper jag ju kompletteringen. Bara en hemtenta kvar sen innan jag kan ta lov från skolan.   
 
1 timmes tågresa kvar nu  kommer att komma några minuter sent till skolan. Men vad gör det. Slapp åka igår och lägga pengar en extra natt på hotell. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0