Måla måla måla

Har precis målat de sista av panelen till panelväggen. Jag fick lite hjälp av Elton. Han tycker det är så roligt att hjälpa oss med bygget. Mycket går ju inte att hjälpa till med, men med det som går får han gärna när han vill. Många föräldrar ser nog bara det jobbiga, men vad gör lite färg överallt när man ser barnets lycka av något så lite för oss när det är så stort för dem? 
 
Imorgon har vi hjälp hela dagen och barnvakt om det skulle behövas. Men jag tror nog jag inte behöver hjälpa till så värst mycket. Altandörren ska på plats och det ska fogas runt alla fönster. Sen ska det byggas låda ute vid taket och plåt ska upp vid brytningen mellan befintligt hus och utbyggnaden. Får se hur mycket som hinns. Panelen är ju färdig för att sättas upp ;)
 
Kaos i utbyggnaden med alla 25 brädor som målats! Plus att jag målat de som ska vara ute till lådan. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0